Jak zhubnout boky – Zdravý-jídelníček.cz

Jak zhubnout přes břicho

Jak zhubnout za měsíc

Klasickým nežádoucím problémem u žen je tuk, který se drží v bočních partiích. Způsobeno to může být špatnou stravou, genetikou a také následkem těhotenství. Snaha o zhubnutí boků, může být do značné míry i frustrující. Přinášíme vám několik užitečných rad, jak zhubnout boky.

Celkové snížení tělesné hmotnosti = menší boky

Nadměrná tělesná váha je bezesporu rizikový faktor pro naše zdraví. Když pomineme zdravotní stránku a nespočet důvodů, proč hubnout jedná se také o estetický problém. Hubnutí v oblasti boků není zrovna snadná záležitost a mimo odhodlání budete potřebovat ranec trpělivosti a pevné vůle. Základním předpokladem pro úspěšné snížení váhy a tím i zmenšení boků je zdravý jídelníček. Nemusí se hned jednat o striktní dietu, ale stačí pár pravidel ve výběru i přípravě vhodného jídla. Především se jedná o potraviny s nízkým obsahem tuku a soli v potravinách. Rovněž zapomeňte na éčka, polotovary a přídavné konzervanty, potraviny z bílé mouky a další.

Naopak se ve vašem jídelníčku musí objevit jídla, jako jsou: celozrnné těstoviny i pečivo, hodně zeleniny, ovoce, listová zelenina, jogurty, luštěniny, ořechy, semena, ryby a další zdravé dobroty. Nemusíte se vůbec lekat, protože u nás se dozvíte vše potřebné, včetně lahodných receptů. Nejde ani tak o samotné potraviny, jako jejich správné uspořádání a množství.

Vhodný jídelníček je pouze začátkem v cestě za menšími boky. Pokud chcete skutečně dosáhnout cíle, budete muset zapojit cvičení a ne jen o něm mluvit. Efekt přinese kombinace aerobního cvičení (rychlá chůze, plavání, běh na dlouhou trať, skoky přes švihadlo) s cílenými cviky na boční partie. Ty se dají provádět jak vleže, tak ve stoje. Najděte si tedy čas 20 minut minimálně 3x v týdnu.

Lehněte si na podložku levým bokem a natáhněte nohy. Pravou nohu pomalu zvedejte a opět vraťte do původní pozice. Cvik se provádí pomalu a opakuje se po třech sériích 20x na každé straně. Po chvíli musíte cítit pnutí v boční straně.

Postavte se a nohy rozkročte ještě o něco víc, než je vaše šíře ramen. Udělejte podřep a při návratu do původní pozice ukročte nohu do strany a zvedněte jí. Opět opakujte tři série po dvaceti.

Cviků na boky existuje celá řada a určitě vám rádi prozradíme i další. Stačí nás kontaktovat ohledně zdravého jídelníčku a jako bonus si odnesete i rady na některé cviky.

Chci poradit se stravováním a získat jídelníček ZDARMA

Jak se zbavit druhé brady aneb hubneme v obličeji →

Powered by WordPress. Theme Just Landing

Copyright © 2014-2015 Zdravý-jídelníček.cz - všechna práva vyhrazena

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *